Bir Mesaj Bekliyorum

Bir mesaj bekliyorum.
Her yıl olduğu gibi, kırmızı gülle gelen,
Bir ses bekliyorum ''Merhaba babacığım''
Diyen
Bir mesaj bekliyorum, gelmeyeceğini bile bile
Ve ben yine de bekliyorum.
Bir mesaj
''Babalar günün kutlu olsun babacığım''
Sonuna kırmızı gül eklenmiş,
''Seni çok seviyorum'' yazısı olan.
Bir mesaj bekliyorum
Gelmeyecek biliyorum.
İnan canım seni,
Seni çok özlüyorum.
Şahit buna yaralı kalbim
Ve klavyeme damlayan yaşlarım.
Bir mesaj bekliyorum seni söyleyen,
Senden olan.
Gelmeyecek biliyorum
Ne o mesaj,
Ne de, sen geleceksin.
Seni o kadar özledim ki çiçeğim
O zaman bekle canım,
Bekle…
Ben sana geleceğim.
Ve ben var oldukça inan
Hep seni özleyeceğim.
Sana söz veriyorum.
Bir gün mutlaka ben,
Sana geleceğim.
Çünkü…
Ben seni çok özledim.
Baban

Halil Aktaş
Kaynak. Şiir Severler
X